זיפי הוא אתר ישראלי שמאגד בתוכו את אתרי המסחר האהובים ביותר – איביי, אלי אקספרס ואמזון. בזיפי תמצאו את שלושת הפלטפורמות האלו בעברית, תוכלו להשוות מחירים, לשוטט בין פריטים ולהנות מקניה מהירה ואינטואיבית ושירות לקוחות דובר עברית בכל צעד!
מדריך הקניה הבא יבהיר לכם בארבעה צעדים פשוטים כיצד לרכוש דרך זיפי >
שלב ראשון: חיפוש המוצר
כאמור, זיפי מחולקת ל-3 קטגוריות: איביי, אלי אקספרס ואמזון.

תוכלו לבחור את הפלטפורמה ממנה אתם מעוניינים לרכוש, ולהקליד את שם המוצר/תחום בשורת החיפוש, באנגלית או בעברית לפי בחירתכם. זה יכול להיות "אייפון 8", או "בגדים לילדים". לצורך דוגמה זו, נניח שאנחנו מחפשים טלפון של שיואמי באלי אקספרס. נקבל מגוון עצום של אפשרויות:

לצד האפשרויות האלו נוכל לסנן את כל הפריטים שקיבלנו בין היתר לפי מחיר, משלוח חינם ושפה, כדי לחסוך זמן ולצמצם את האפשרויות הרבות לפי מה שרלוונטי:

שלב שני: בחירת המוצר
אחרי שבחרנו מוצר והקלקנו עליו, נגיע לעמוד המוצר. בעמוד זה נקבל את כל הפרטים אודות המכשיר: מחיר, מחיר משלוח, זמן אספקה, מצב המוצר, ונוכל לבחור את הצבע והסוג (במידה ורלוונטי). בהמשך העמוד נקבל מידע שפרסם המוכר כמו תמונות, תכונות של המכשיר ודברים שצריך לדעת.

דבר שחשוב להסתכל עליו הוא דירוג המוכר. ככל שדירוג המוכר גבוה יותר, כך הוא אמין יותר, ותמיד עדיף ללכת על מוכרים עם דירוג גבוה. עדיף לבחור בדירוג החל מ-97%:

שלב שלישי: רכישה
אם החלטתם לרכוש את המוצר, תוכלו "להוסיף לסל" או "לקנות מיד". זה הזמן למלא את פרטי ההזמנה, באנגלית בלבד. הרכישה היא מהירה ואינטואטיבית ודורשת כתובת מייל, שם, טלפון וכתובת. תוכלו לשלם בכרטיסי האשראי ויזה, מאסטרכרד, ישראכרט ואמריקן אקספרס, ובמקרים מסוימים גם לשלם בתשלומים.

שימו לב שהרכישה בזיפי מעניקה לכם מגן מכס חינם בכל קניה!
שלב רביעי: מעקב ותקשורת
אחרי שהזמנתם, תקבלו אישור הזמנה במייל. במידה והזמנתם ממוכר שמספק מספר מעקב, תוכלו לעקוב אחר החבילה, לדעת אם נשלחה, לדעת איפה היא נמצאת בעולם ומתי תגיע אליכם. כדאי שתשימו לב למייל שלכם, שכן המוכרים יכולים לשלוח לכם מידע חיוני אודות הפריט שהזמנתם או לשאול שאלות. אם תרצו ליצור קשר בעצמכם עם המוכר, יש להתחבר לזיפי, לגשת לתפריט "הזמנות", ולכתוב שאלה.